Buy New-SAITEK PS28 X52 FLIGHT CONTROL SYSTEM - SAEPS28 For Sale

New-SAITEK PS28 X52 FLIGHT CONTROL SYSTEM - SAEPS28 Overview

SAITEK PS28 X52 FLIGHT CONTROL SYSTEM
INTEGRATED PC FLIGHT CONTROL SYSTEM ; ILLUMINATED BUTTONS



Cheap New-SAITEK PS28 X52 FLIGHT CONTROL SYSTEM - SAEPS28

Buy form Amazon.com


Product Features

  • Saitek Ps28 X52 Flight Control System.
  • Integrated Pc Flight Control System.
  • Illuminated Buttons-Ideal For Low-Light Environments.
  • Rubber Grips & Ergonomic Design For Increased Comfort & Fatigue-Free Gaming.
  • Art Metal Construction For Increased Durability & Authenticity.


Check Price

Available Stores

ADVENTURER'S BAG
rating
$124.20 (New)
Usually ships in 1-2 business days
store
OverStuffer
rating
$146.42 (New)
Usually ships in 1-2 business days
store
ApexSuppliers
rating
$190.30 (New)
Usually ships in 3-4 business days
store
New-SAITEK PS28 X52 FLIGHT CONTROL SYSTEM - SAEPS28
[else] [endif